Известие

Collapse
No announcement yet.

Прекъсва докато е студена.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Не може да не се наирате, защото това са детонации, а те са вредни за мотора. Даже много вредни. При всяко палене сутрин, точно когато и няма добро мазане в началото да се чудят буталата да тръгват ли на някъде, да спират ли, да си посрещат силите едно към друго ли.. това е убииствено за мотора и е също така тревожно.

    Това сутрин може да се дължи на проблеми в запалителната система, в налягането на горивото, в ТПС потенциометъра, в удърния сензор (антидетонационния). Определено това сутрин са детонации и се получават от неправилно образувана горивна смес. Предимно от бедна смес. И проблема, не се решава тук във форума, а трябва да се отиде при сериозен диагностицик, да се тестват ред процеси за правилно функциониране и да се октрие къде е проблема.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • Аз го пуснах по погрешка в друга тема,май проблема не го имат само алфите.

      http://www.vwclub-bg.org/forum/viewt...70864ac4123f52
      Alfa Mito 1.4
      156 2.0 155 ex
      156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

      Comment


      • Смених бензина(омв 100І и се оправи Пак започнах да карам със стария бензин(петрол 95)
        и колата взе да прави същия проблем Като запаля глъхне,неможе да се наеме и тем подобни
        156 1.8 T.S 144 hp '99
        Mazda 626 1.8 105 hp '92(bqga po4ti kolkoto alfata )

        Comment


        • Бензина определено играе роля. Колата ми върви по- добре със 100, няма глъхнене сутрин след първото палене и смея да твърдя, че разхода е м/у 0.5 до литър надолу спрямо 95 (според карането). Накарах и един колега да пробва на неговия Опел (не ми вярваше щото) и после той ми каза, че разхода му е паднал с около 0.8 литра.

          И не знам дали не си въобразявам, ама с бензин от ОМВ Ст. Загора до автогарата най- добре работи.
          Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
          Lancia Kappa JTD '98 -

          Comment


          • Май ще мина пак на 95 за да видя ще има ли промяна......експерименти му е майката....
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • някой има ли представа как се зацепва моторчето червяка с зъбното колело защото като го отворих не обърнах внимание и сега ми държи 3200 на празен ход помогнете ако може със снимка

              Comment


              • Кое точно си отворил?
                МПХ?
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                  Май ще мина пак на 95 за да видя ще има ли промяна......експерименти му е майката....
                  Е мина ли на 95? Ако да, какво е положението?
                  Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                  Lancia Kappa JTD '98 -

                  Comment


                  • Проблема идва от пикаеща дюза. Колата не се оправя като загрее, а докато сработи ламбда сондата. Ако е задръстена дюзата и отвора е по-малък, но времето за отваряна и затваряне същото се получава различна от нормалната смес. В началото когато колата се стартира ламбдата още не отчита. Но когато загрее сондата и започне да работи коректно или почти коректно нещата се пооправят. Тука 5, 6 алфички така ги оправихме вече. Ходете на ултразвук!
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Проблема идва от пикаеща дюза. Колата не се оправя като загрее, а докато сработи ламбда сондата. Ако е задръстена дюзата и отвора е по-малък, но времето за отваряна и затваряне същото се получава различна от нормалната смес. В началото когато колата се стартира ламбдата още не отчита. Но когато загрее сондата и започне да работи коректно или почти коректно нещата се пооправят. Тука 5, 6 алфички така ги оправихме вече. Ходете на ултразвук!
                      И моита може ли и заради това да не върви ок? И каква е цената за почистване на 1 дюза?
                      Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                        Е мина ли на 95? Ако да, какво е положението?
                        Ми не съм още, чакам да ми поизтече вепауърчето че не ща да го каращисвам с Лукойлския бълвоч.....
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщение
                          И моита може ли и заради това да не върви ок? И каква е цената за почистване на 1 дюза?
                          Обикновено е около 15 лева на парче. А за моженето- може, разбира се. Но и от много други неща.
                          Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                          Lancia Kappa JTD '98 -

                          Comment


                          • точно мпх отворих

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от ravnoskal Покажи съобщение
                              точно мпх отворих
                              Ми значе не е далече момента когато ще си купиш ново.....по мое мнение.....
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • Здравейте, виждам, че последния отговор не е от скоро, но да се оплача и аз Преди месец я взех - 156 1,8. Още тогава видях, че като е студена се дави и не може да се форсира. Направих обслужването и като я понастъпих м/у 3 и 4к оборота забиваше муцуната. Закарах я за диагностика - почистили ми дебитомера, но не знаел от какво може да е - налягане на бензиновата помпа, дюзи...После в Ауто Италия ми казаха, че било дебитомер 100%. Смених го. Сложих алтернативния за 116лв. Един ден не изкара и пак същия проблем - като е студена даже не мога и да тръгна, защото се дави и гасне, трябва поне 10 мин да работи на място. Отидоха пак в Ауто Италия - пак дебитомер...бил се прецакал защото съм със спортен филтър...а съм го сложил, защото ми е счупен капака на кутията и не мога да сложа хартиения. Какво мислите? Проблема ми същия ли я?

                                Comment

                                Working...
                                X